Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η απαράδεκτη πρακτική του Μπόμπολα. Όποιο έργο δεν αναλαμβάνει το... πολεμάει!

Αναδημοσίευση από http://attikanea.blogspot.com

Σχόλιο attikanea: Κύριε Μπόμπολα, ότι "πήραν μαζί τους" φεύγοντας για το one way δισεκατομμύρια άνθρωποι, θα πάρετε κι εσείς.Πότε θα αντιληφθείτε, ότι ο ελληνικός λαός, σας έχει σιχαθεί και σας έχει κατατάξει με την πολιτική μαφία της χώρας, στο ίδιο τσουβάλι; Τι σκατά ψυχή θα παραδώσετε... όπου την παραδώσετε; (μάλλον εκεί που θα την παραδώσετε... θα την εκτιμήσουν δεόντως)

Όπως φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας το planet-greece συνεργάτες του Γιώργου Μπόμπολα, προφανώς ενεργώντας κατ' εντολήν του ιδίου, ακολουθούν μία άθλια τακτική για να παγώνουν όσα δημόσια έργα χάνουν σε μειοδοτικούς διαγωνισμούς. Έτσι λοιπόν, μετά το 9μηνο πάγωμα του έργου στο Λασίθι, μία νέα προσφυγή του Μπόμπολα κατά του μεγαλύτερου έργου που έχει δημοπρατηθεί φέτος, μπλοκαρίστηκε και πλέον η υπόθεση βρίσκεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας! Πρόκειται για...
την επέκταση του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 151 εκατ. ευρώμ συν ΦΠΑ.

Τον σχετικό μειδοτικό διαγωνισμό προκήρυξε ο Οργανισμός Λιμένα Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ). Η εταιρεία Μοχλός Α.Ε. έκανε προσφορά με έκπτωση 50,87% έναντι 45,58% της Άκτωρ, την κατασκευαστική εταιρεία, δηλαδή, του Γιώργου Μπόμπολα. Θα πείτε, σιγά τη διαφορά... Κι όμως, η επιπλέον έκπτωση 5,29% που προκύπτει μεταφράζεται σε 8 εκατ. ευρώ!


Μπράβου στους υπεύθυνους του ΟΛΘ, που διαφανή και πλήρως αξιολογικά κριτήρια αποφάσισαν να κατοχυρώσουν το έργο στη μειοδότρια εταιρεία. Να σημειωθεί ότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 9 εταιρείες.


Όμως, εκεί που έδειχναν ότι το έργο θα ξεκινούσε, ξαφνικά όλα πάγωσαν. Ο όμιλος Μπόμπολα, όπως έκανε και στο Λασίθι, έτσι και σε αυτή την περίπτωση, ξεκίνησε νομικό πόλεμο κατά της εταιρείας "Μοχλός" που κέρδισε τον διαγωνισμό αλλά και του ΟΛΘ, με αποτέλεσμα να μην υπογραφεί η συμφωνία της Σύμβασης.


Προφανώς, ο
"εθνικός μας εργολάβος" όπως έχει χαρακτηριστεί από πολλούς, έχει αποφασίσει να ακολουθήσει την τακτική "ή όλα ή τίποτα"
Εκτός κι αν υπάρχουν σημαντικά στοιχεία, την ύπαρξη των οποίων αγνοούμε. 
Πολύ θα θέλαμε να δούμε, λοιπόν, πώς δικαιολογείται η διαφορά των 8 εκατ. ευρώ και να θεωρείται και άδικη η απόφαση της διοίκησης του ΟΛΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.