Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Πως οι λαοί χάνουν την ελευθερία τους, χωρίς ... πόλεμο!


Αφιερωμένο στον πρωθυπουργό της χώρας μου

Θα ξέρεις βέβαια κύριε Πρωθυπουργέ μου Πολιτική Ιστορία. Ελπίζω να έχεις υπ' όψη σου με ποιο τρόπο έχασαν την ελευθερία τους λαοί χωρίς πόλεμο:

"Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα".

Μίλαν Κούντερα (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)
Με μεγάλη μου λύπη, βλέπω ότι οι πράξεις σου είναι πράξεις εξόντωσης του Ελληνικού Εθνους, όπως ακριβώς τις περιγράφει ο Μίλαν, που τις εφαρμόζει κάποιος πάνω στην χώρα μου.
Την ιστορία και την παιδεία της Ελλάδας πολεμάς και εσύ όπως οι προκάτοχοί σου (έβαλες την Δραγώνα στην θέση της Ρεπούση) ενώ τον πολιτισμό τον έχεις δώσει υπεργολαβία στους φίλους σου τους ΜΜΕ που ξεφτιλίζουν τους ανθρώπους εκμεταλευόμενα τα όνειρά τους, και ξεγελώντας τους με ψεύτικα αστραφτερά χαμόγελα και ακόμα λευκότερα ρούχα.
Την ελληνική κουλτούρα φρόντισα να αποτελειώσω εγώ. Δέν χρειάστηκα την βοήθειά σου.
Τα παραπάνω δέν αποτελούν εθνικιστικές κορώνες οπως θα σπεύσεις να πείς.
Δέν είμαι φασίστας, Ελληνας είμαι. Γιατί και εδώ πας να με μπερδέψεις

thalamofilakas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.