Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Σχετικά με θητεία



Πριν μπω φαντάρος είχα δουλειά κι μάλιστα καλή δουλεία, νοίκιαζα σπίτι, κατανάλωνα άρα έδινα χρήμα στην αγορά, φυσικά πλήρωνα ΔΕΗ, ΟΤΕ κτλ με λίγα λόγια ήμουν ένας χρήσιμος ενεργός πολίτης που προσέφερε.
Δυστυχώς έληξε η αναβολή μου και αναγκάστηκα να παραιτηθώ, να ξενοικιάσω το σπίτι και να πάω να τελειώνω και με αυτή την υποχρέωση, πέρασα και καλά και άσχημα, αλλά σε γενικές γραμμές αν γύρναγα τον χρόνο πίσω δεν θα πήγαινα σε καμία περίπτωση.

Καταρχήν δεν είμαι κατά του στρατού αλλά αυτό που έχουμε στην Ελλάδα δεν είναι στρατός και δεν υπάρχει ίχνος αξιοκρατίας, αν και πεζικό η μονάδα που ήμουν ήταν πολύ ζόρικη η αγγαρεία πήγαινε σύννεφο και είχαμε κάθε μέρα υπηρεσία. Δεν κλαίγομαι που τα κάνα αυτά και δεν είναι ο λόγος αυτός που τα γράφω .. απλά με το που ερχόταν μια νέα σειρά έβλεπαν ότι δεν θα κάνουν μια άνετη στρατιωτική θητεία κούμπωναν όλοι τα βύσματα τους (για δεύτερη φορά γιατί ερχόντουσαν εκεί με βύσμα να είναι δίπλα από σπίτια τους) και σε μια βδομάδα μέναμε πάλι τα ίδια 13 – 15 ζώα που δεν είχαν βύσμα, να κάνουν υπηρεσίες 50 ατόμων και αγγαρείες για 100 .. Ειδική άδεια για κανέναν λόγο σε κανέναν (και καλά σε κανέναν) ήθελα 1 μάθημα να δώσω να πάρω πτυχίο και η απάντηση ήταν να τελείωνες και να ερχόσουν, νέα άτομα φυσικά που είχαν έρθει και είχαν ήδη βάλει βύσμα να φύγουν, βαλαν και βύσμα να πάρουν την πολυπόθητη φοιτητική άδεια, έφυγε άτομο με άδεια 10 μέρες φοιτητική, ενώ εγώ ζήταγα έστω μια κι ας είναι δική μου κανονική δηλαδή, επίσης δεν ήμουν κανα ρεμάλι σε όλα ήμουν όσο τον δυνατόν γινόταν σωστός και δεν έφαγα ούτε μέρα κράτηση ενώ έβρεχε φυλακές για πλάκα .. Πλέον απολύθηκα εν μέσω κρίσης, μένω με τους δικούς μου μιας και είμαι πλέον άνεργος και δουλειες δεν υπάρχουν και δεν έχω ούτε το 1/10 της αγοραστικής δύναμης που είχα πριν πάω να υπηρετήσω την πατρίδα με λίγα λόγια το κράτος με πήρε και σε 9 μήνες με μετέτρεψε σε ένα ρεμάλι με λογική του ότι χωρίς βύσμα δεν πας πουθενά και δεν αξίζεις μία. Επίσης εγώ υπηρέτησα το κράτος αυτό άραγε πότε θα με υπηρετήσει? Τουλάχιστον να κάνουν κάνα πρόγραμμα να μας βγάλουν τα εισιτήρια δωρεάν να φυγουμε από αυτή την χώρα μπας κι δούμε πρόοδο στην ζωή μας ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.