Η συμπεριφορά των υπαλλήλων ήταν η ίδια σε όλες τις περιπτώσεις:
Μετά την ανακοίνωση άρνησης πληρωμής, με ενημέρωναν ότι έπρεπε να περάσει ο επόπτης για να ανοίξει τη μπάρα, εκλείναν το παράθυρο και κωλυσιεργούσαν σκόπιμα. Στη συνέχεια κατέβαινα ο ίδιος για να παραμερίσω την μπάρα. (Για όσους δεν το γνωρίζουν, η μπάρα μετατοπίζεται με μια απλή ώθηση.)
Μπορεί κάποιος να απαντήσει αν αυτό είναι ένα νομικό τέχνασμα για μετέπειτα διεκδικήσεις?
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.