Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Μαρτυρία πλοιάρχου του Εμπορικού Ναυτικού,για το σχέδιο άλωσης της Ελλάδος.

Είμαι πλοίαρχος του εμπορικού ναυτικού και βλέποντας το χάος που επικρατεί στην πατρίδα μου θέλησα να δημοσιεύσω κάπου τις δικές μου εμπειρίες από τα ταξίδια μου για να τις διαβάσει και άγνωστος προς σε μένα κόσμος.
Δουλεύω χωρίς υπερβολή από τα 13 μου χρόνια επειδή ήμουν πολύ φτωχός. Παράλληλα σπούδαζα. Ταξιδεύω από νέος με φορτηγά πλοία και...έχω γυρίσει όλο τον κόσμο.

Γνωρίζω εννιά γλώσσες που τις έμαθα εμπειρικά στα ταξίδια μου. Μπορώ να συνεννοηθώ άνετα. Εδώ και πολλά χρόνια, πάνω από είκοσι, από τα ταξίδια μου στον ισλαμικό κόσμο στη Βόρειο Αφρική, Αραβικά Εμιράτα κλπ. γνώριζα ότι υπήρχε σχέδιο ισλαμικού εποικισμού της Ελλάδας και γενικά της Ευρώπης με σκοπό την οικονομική, στρατιωτική και θρησκευτική άλωσή της!. Το συζητούσαν όλοι ακόμα και μέσα στα καράβια
Είχα γνωρίσει κάποτε έναν πρίγκηπα που είχε ...
σπουδάσει στην Αθήνα, είχε πάθος με τον ελληνικό πολιτισμό και μάλιστα είχε και γυναίκα Ελληνίδα την οποία έφερνε στην Ελλάδα κάθε φορά να γεννήσει, ο οποίος αν και ήταν μουσουλμάνος δεν συμφωνούσε με αυτό το σχέδιο και μου είχε πει τα εξής:
- Να προσέχετε τους προδότες από μέσα από την Ελλάδα. Θα πέσει πολύ χρήμα για να εξαγοράσουν συνειδήσεις πολιτικών και απλών ανθρώπων γι αυτό το λόγο θα δείτε νέους Εφιάλτες να ξεφυτρώνουν στη Χώρα σας. Φυλαχτείτε από αυτούς.


Εγώ προσωπικά το διαπίστωνα χρόνο με το χρόνο στη Βόρεια Ευρώπη και στην Αγγλία από τα ταξίδια μου, έβλεπα όλο και περισσότερους μαύρους και Ασιάτες γενικά και αυτό δεν μου άρεσε αλλά όταν έχεις να κάνεις με ξένες χώρες αυτό δεν σε απασχολεί και πάρα πολύ. Ενδεικτικά θα σας πω για μια πόλη στην Ολλανδία, το Ρόττερνταμ που βγάζει, δυστυχώς, μέχρι και Δήμαρχο μαύρο! Στην πόλη αυτή δεν μπορεί πια να ζήσει λευκός γιατί έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο γκέτο. Πρέπει να ξέρετε ότι οι έγχρωμοι έχουν τρομερό μίσος για τους λευκούς και αυτό γίνεται αντιληπτό όταν πολλαπλασιάζονται και αποκτούν ισχύ. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τους Αλβανούς που οι περισσότεροι έχουν απύθμενο μίσος απέναντι σε κάθε τι ελληνικό. Τους γνώρισα στα ταξίδια μου στην Αδριατική και έχω πικράν πείρα. Είδα και από κοντά τι υφίστατο οι Βορειοηπειρώτες που ήταν κυριολεκτικά σκλαβωμένοι μέσα στην ίδια τους τη Χώρα.

Τώρα θα σας σοκάρω με τα παρακάτω τα οποία όμως είναι απολύτως αληθινά:

Όταν κάποιο πλοίο πηγαίνει σε μουσουλμανικές πόλεις, σε λιμάνια, υπάρχει κάποιος άγραφος νόμος στον οποίο είσαι υποχρεωμένος να υπακούσεις, δεν μπορείς να πεις «όχι». Αν είναι στο πρόγραμμα κάποια τιμωρία ενόχου, πρέπει το κάθε καράβι να στείλει αντιπροσωπία να την παρακολουθήσει για παραδειγματισμό και για να διαδίδονται τα νέα και στον υπόλοιπο κόσμο.
Έτσι, έχω παρακολουθήσει από τιμωρία κλέφτη που ήταν 100 βουρδουλιές επειδή έκλεβε κοσμηματοπωλείο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, επίσης τιμωρία Ιταλού που τον έπιασαν για δεύτερη φορά να κλέβει και του έκοψαν το χέρι μπροστά μας! Τιμωρία μοιχών που είναι λιθοβολισμός, τιμωρία ομοφυλόφιλων που είναι βασανισμός μέχρι θανάτου, τιμωρία δολοφόνου που είναι αποκεφαλισμός (εκεί μου λιποθύμησε ένας άντρας) κλπ., κλπ. κλπ.
Εκεί δεν αστειεύονται υπάρχουν αληθινές τιμωρίες, δεν κάνουν αστεία (χωρίς να συμφωνώ με την αγριότητα).
Εδώ στην Ελλάδα δυστυχώς, μένουν ατιμώρητοι όλοι οι λαθρομετανάστες ή δέχονται τιμωρίες που γελάνε με αυτές και οι ίδιοι.
Μένουν ατιμώρητοι για αυτό το λόγο δεν διστάζουν να κλέψουν, να σκοτώσουν, να βιάσουν γυναίκες και ό,τιδήποτε άλλο τους έρθει στο μυαλό.
Δυστυχώς κάθε φορά είναι και χειρότερα κι αν δεν ενωθεί ο κόσμος να αντιδράσει σαν μία γροθιά, τα πράγματα θα χειροτερεύουν.
Υπάρχει σχέδιο εποικισμού της Ελλάδας μας! Δεν είναι υπερβολή. Πρέπει να αντιδράσουμε να εξουδετερώσουμε τους προδότες που υποβοηθούν να ισλαμοποιείται η Χώρα μας και ύστερα να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των λαθρομεταναστών και να μείνουν μόνο όσοι είναι απαραίτητοι και δεν στερούν δουλειές από Έλληνες.
Ξαναγράφω τα λόγια του φιλέλληνα πρίγκηπα:
- Να προσέχετε τους προδότες από μέσα από την Ελλάδα. Θα πέσει πολύ χρήμα για να εξαγοράσουν συνειδήσεις πολιτικών και απλών ανθρώπων γι αυτό το λόγο θα δείτε νέους Εφιάλτες να ξεφυτρώνουν στη Χώρα σας. Φυλαχτείτε από αυτούς.
Ν. Π.
Πλοίαρχος του ελληνικού εμπορικού ναυτικού.

http://eglimatikotita.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.