Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Το παραμύθι είναι ...τα πάντα όλα, που έλεγε και ο Αλέφαντος

thumb
Ρε μπας και ψεύδεται ο Ρέππας που δήλωνε προχτές στο δελτίο του Άλφα ότι όταν ο ιδιώτης δεν πληρώνει διόδια ο λογαριασμός πάει στο Δημόσιο; Όχι τιποτ’ άλλο δηλαδή, αλλά το Δημόσιο έχει να πληρώνει τους λογαριασμούς της τρόικας και των τραπεζών, μη φορτωθεί τώρα και έξοδα των πολιτών. Αυτοί είναι μόνο για να πληρώνουν γενικώς, και ειδικώς τους σταθμούς των διοδίων που ξεφυτρώνουν σα μανιτάρια και χαρατσώνουν τον κόσμο με όλο και πιο φουσκωμένα τέλη.
Να τα πάρουμε όμως από την αρχή. Οι επιτροπές κατοίκων και Φορέων κατά των διοδίων που δραστηριοποιούνται στη ΒΑ Αττική και νομούς κατά μήκος της Εθνικής οδού Πατρών – Αθήνας - Θεσσαλονίκης - Εγνατίας, το Σάββατο, υπό το σύνθημα «Πάμε ΔΕΘ, σηκώστε τις μπάρες» διοργάνωσαν αυτοκινητοπορεία από το Ριο ως τη συμπρωτεύουσα ανοίγοντας τα διόδια για τους διερχόμενους οδηγούς. Παρεμπιπτόντως, φαίνεται ότι το κίνημα «Δεν πληρώνω διόδια» έχει όλο και μεγαλύτερη απήχηση στους οδηγούς. Αλλιώς δεν θα έβγαινε κοτζαμάν υπουργός Μεταφορών στην τελεόραση να υπερασπιστεί το δίκιο των κατασκευαστικών κοινοπραξιών, ε, συγνώμη του Δημοσίου…
Αλλά και το δίκιο των τραπεζώνε, «που είναι οι χρηματοδότες για την κατασκευή αυτών των μεγάλων αυτοκινητόδρομων», αλλά ένεκα της κρίσης δεν μπορούν εύκολα να πάνε σε μια επαναδιαπραγμάτευση των τιμών των διοδίων, «εκτός και αν καταλήξουμε σε συμφωνία, η οποία θα είναι πασιφανώς σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος».
Τρεις μέρες λοιπόν μετά την επιτυχημένη κινητοποίηση ο Ρέππας δήλωνε τηλεοπτικώς, σε μια προσπάθεια να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό: «…Ας γνωρίζουμε ότι το πιο πιθανό είναι η εταιρεία να κρατά τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους και να προσφεύγει εναντίον του Δημοσίου μετά, από το οποίο θα ζητά την ανάλογη αποζημίωση. Τα διόδια που δεν πληρώνουν οι ιδιώτες θα τα πληρώσει το Δημόσιο με την μία ή με την άλλη μορφή κατά την απαίτηση των παραχωρησιούχων». Και όπως αποδεικνύεται και από την ιστορία του χρέους η κυβέρνηση όταν της ζητάνε και τα σώβρακα τα δίνει χωρίς καμία αντίσταση.
Έλα όμως που ο νόμος προστατεύει το Δημόσιο από τυχόν αξιώσεις του «παραχωρησιούχου» (φτου σκωληκομυρμηγκότρυπα!). Σύμφωνα με το Πανελλαδικό Συντονιστικό των Επιτροπών κατά των Διοδίων στο άρθρο 24 του Ν.3555/2007 με τον οποίο κατοχυρώνεται η παραχώρηση τμήματος της Ε.Ο. Αθήνας Θεσσαλονίκης στην εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ορίζεται ότι: “σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω (σ.σ. κομίστρων). Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις ανωτέρω αιτίες ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά”. Ένα το κρατούμενο.
Επιπλέον, κι επειδή αυτή η κυβέρνηση γεννά Βασιλάκηδες Καΐλες όταν είναι για τα βάρη που σηκώνουν οι φορολογούμενοι κι εργαζόμενοι αυτής της χώρας, το Συντονιστικό θυμίζει ότι: από 01/07/2010 υπάρχει αίτημα δημάρχων, κοινοταρχών, κ.λπ. περιοχών της Β.Α. Αττικής προς τη «ΝΕΑ ΟΔΟ Α.Ε.» με το οποίο της ζητούν επιστροφή στο Δημόσιο (εντόκως!) 175.000.000 € και επιβολή σε αυτήν προβλεπόμενων -συμβατικά- ποινικών ρητρών ύψους 24.000.000 € για τη: (i) μη τήρηση της πολεοδομικής νομοθεσίας, (ii) μη τήρηση περιβαλλοντικών όρων, και (iii) μη υλοποίηση πληθώρας εργασιών και κατασκευών, που έπρεπε να είχαν περατωθεί, βάσει συμβατικών υποχρεώσεων, το αργότερο μέχρι τον Αύγουστο 2009.
Του θυμίζουν ταυτόχρονα και την σχετική εντολή ελέγχου για όλα τα παραπάνω την οποία έχει αποστείλει στο ΥπΜετ στις 16/07/2010, και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης.
Του θυμίζουν επίσης ότι επί της υπουργίας του:
«συνέβη το θλιβερό δυστύχημα των Τεμπών στο τμήμα που κατασκευάζει η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας μηχανικός και για το οποίο δεν αποδόθηκαν ευθύνες παρότι είχε ως αποτέλεσμα να κοπεί η Ελλάδα στα δύο για 5 μήνες με τεράστιες οικονομικές συνέπειες και μάλιστα σε περίοδο κρίσης».
«αυξήθηκαν οι σταθμοί είσπραξης διοδίων» και τα κόμιστρα των διοδίων (τουλάχιστον 3 φορές).
«χρησιμοποιήθηκαν οι δυνάμεις της ΕΛΑΣ για εκφοβισμό των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και πάλι κατά παράβαση του άρθρου 24 του Ν. 3555/2007».
«οι τράπεζες που «χρηματοδοτούν» τα έργα (με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου) έτυχαν κρατικής ενίσχυσης δισεκατομμυρίων ευρώ σε συνέχεια της τακτικής της προηγούμενης κυβέρνησης, την ίδια στιγμή που το λαϊκό εισόδημα λεηλατείται διαρκώς».
Ύστερα πάλι ο Ρέππας μπορεί απλώς να είναι απασχολημένος με το ξαλάφρωμα του ΟΣΕ από τους περιττούς εργαζόμενους και το άνοιγμα του επαγγέλματος του φορτηγατζή και να μην μπόρεσε να φρεσκάρει τη μνήμη του πριν βγει στο δελτίο…

Aπό το Μαρικάκι
http://www.topontiki.gr/article/9639

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.