Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΑΣ!!!

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 11/09/2010
ΑΘΗΝΑ : ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ : ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
ΠΑΤΡΑ : ΨΗΛΑ ΑΛΩΝΙΑ
ΑΠΟ 11:00 ΤΟ ΠΡΩΪ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.
Είμαι αυτός που ψήφισε ΚΑΝΕΝΑΣ στην ερώτηση ποιος είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός.

Ο επιχειρηματίας που είδε κόπους ετών να χάνονται σε μια νύχτα.
Ο συνταξιούχος την αξιοπρέπεια του οποίου πήρατε για να σώσετε τις τράπεζες.
Ο μαθητής με τα μαύρα όνειρα.
Ο Ελληνας που δε ρωτήσατε ποτέ αν θέλει να πληρώσει το λογαριασμό για όσα τρώγατε.
Ο δάσκαλος από τον οποίο αξιώνετε να μορφώσει τα παιδιά αυτής της χώρας χωρίς να μπορεί να ζήσει την οικογένεια του.
Ο πολίτης τη γνώμη του οποίου ποτέ δε λάβατε υπ’ όψη.

ΚΑΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΛΕΒΕΤΕ, ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΗΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΤΕ ΑΤΙΜΩ-ΡΗΤΟΙ.

ΜΕ ΣΥΡΑΤΕ ΣΤΟ Δ.Ν.Τ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΕΝΩ ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΩ ΜΟΥ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.

ΜΕ ΧΡΕΩΣΑΤΕ ΠΑΛΙ ΑΛΛΑ 25ΔΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 14ΔΙΣ. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΕΜΕΝΑ, ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΣ 11/09/2010.

Αποφάσισα να σταματήσω να παίζω το παιχνίδι σας. Θα σταματήσω να πηγαίνω κάθε πρωϊ στη δουλειά, να δουλεύω μέχρι το βράδυ, και να πέφτω ξερός να δω λίγη τηλεόραση να αδειάσει το κεφάλι μου, πριν κοιμηθώ.
Και θα κατέβω στο δρόμο, μαζί με τα παιδιά μου, τη γυναίκα μου, τον παππού και τη γιαγιά και θα μείνω εκεί. Δεν θα φύγω από εκεί, μέχρι να γίνουν δεκτά τα αιτήματά μου. Δε θα δουλέψω. Αν θέλετε όλοι εσείς να κινώ την οικονομία της Ελλάδας, θα παίξετε με τους όρους μου. Θα κατέβω στο δρόμο με μια καρέκλα και ένα σακίδιο με τρόφιμα, περισσότερα από όσα χρειάζονται γι αυτούς που δεν έχουν.

ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ, ΑΠΑΙΤΩ ΑΜΕΣΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ:

-ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ.
-ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
-ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ.
-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ.
-ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ GOLDMAN SACHS ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ.

---------------------------------------------------------------------------------------------

ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.

ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ
ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ:

http://sindonistis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.