Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Ευάγγελος Μεϊμαράκης: «Πρόκειται για αλήτικη, μαφιόζικη επίθεση εναντίον μου»

http://newpost.gr/post/156460/eyaggelos-meimarakis-prokeitai-gia-alitiki-mafioziki-epithesi-enantion-moy/Έξαλλος εμφανίστηκε ο πρόεδρος της Βουλής Ευάγγελος Μεϊμαράκης κατά τη σημερινή συνάντηση του με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, για την υπόθεση αγοραπωλησίας ακινήτων στην οποία φέρεται να ....εμπλέκεται.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Βουλής με το σκάνδαλο αυτό δεν βάλλεται ο ίδιος αλλά ο θεσμός του Προέδρου της Βουλής, ενώ εξαπέλυσε βολές κατά του Νίκου Χατζηνικολάου ο οποίος όπως χαρακτηριστικά είπε «έχει πάρει το καλαμάκι και θέλει να μου πιει το αίμα». 
«Η επίθεση  που εξαπέλυσε ο Χατζηνικολάου εναντίον μου είναι μαφιόζικη, εκβιαστική και αλήτικη», είπε ο κ. Μεϊμαράκης και αναρωτήθηκε για την σκοπιμότητα που εξυπηρετούν όσοι διακινούν αυτά τα σενάρια και τα σχετικά δημοσιεύματα.
Μαλιστα ισχυρίστηκε ότι η επίθεση εναντίον του εντάσσεται σε οργανωμένο σχέδιο αποσταθεροποίησης στην πιο κρίσιμη στιγμή της χώρας.
Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν το βάζει κάτω, όπως χαρακτηριστικά είπε, ενώ εξέφρασε την ικανοποίησή του από την στήριξη των πολιτικών αρχηγών.
Σχετικά με την παραίτησή του ένας λόγος που δεν το κάνει, είπε, είναι γιατί δεν θέλει να προκαλέσει πρόβλημα στην κυβέρνηση, ενώ όσον αφορά στις επόμενες κινήσεις του, δήλωσε ότι αυτές θα είναι ανοιχτές.
«Είμαι 100% καθαρός και η αλήθεια θα φανεί» είπε.
Συγκεκριμένα ο κ. Μεϊμαράκης δήλωσε:
«Η επίθεση  που εξαπέλυσε ο Χατζηνικολάου εναντίον μου είναι μαφιόζικη, εκβιαστική και αλήτικη. Ξέρω ότι ο Χατζηνικολάου είναι σοβαρός παίχτης, ξέρω ποιοι είναι από πίσω, ξέρω που πάω να δώσω τη μάχη, εγώ όμως θα την δώσω και δεν πρόκειται να με περιορίσει το κουστούμι του Προέδρου. Λάθος πρόσωπο χτύπησε. Θα κατέβω στην αρένα, δεν θα πάω μόνο νομικά και σαλονάτα. Ο φίλος μου ο Νίκος έχει πάρει το καλαμάκι και θέλει να μου πιει το αίμα, δεν θα τον διευκολύνω. Ό,τι κάναμε τόσο καιρό ο Σαμαράς και οι άλλοι αρχηγοί για να ανορθωθεί το κύρος της χώρας στο εξωτερικό εξανεμίστηκε μέσα σε μια ημέρα από αυτό το δημοσίευμα.
Ένα δημοσίευμα που πλήττει το θεσμό του Προέδρου της Βουλής και το πολιτικό σύστημα και για το οποίο δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο πριν το δημοσιεύσει για να ρωτήσει την άποψή μου. Αυτή είναι η αξιοπιστία του. Είμαι απολύτως ικανοποιημένος από την στήριξη που μου παρέχει το Μέγαρο Μαξίμου και οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί, αν δεν παραιτούμαι είναι γιατί δεν θέλω να προκαλέσω πρόβλημα στην κυβέρνηση και αποσταθεροποίηση στη χώρα. Όλες μου οι κινήσεις είναι ανοιχτές, θα κάνω ό,τι χρειαστεί και αυτό το ό,τι ερμηνεύστε το όπως θέλετε, για να μπορώ να περπατάω με το κεφάλι ψηλά.
Οφείλω να αποδείξω την αθωότητα μου, ότι δεν είμαι ελέφαντας, ότι δεν είμαι τέρας. Η αλήθεια είναι ανίκητη, αλλά θέλει το χρόνο της για να φανεί, εγώ την ξέρω, ξέρω ότι είμαι καθαρός 100%, μιλάω μόνο για μένα, όχι για άλλα πρόσωπα, όποιος άλλος τα έχει κάνει να τα λουστεί. Εμένα οι λογαριασμοί μου έχουν ελεγχθεί όλοι το 2009 και ξαναδίνω εντολή να γίνουν όλοι φύλλο και φτερό. Αυτά λύνονται μεν στα δικαστήρια και τα σαλόνια, αλλά εγώ είμαι στην αρένα και εκεί θα δώσω τη μάχη κι ας είναι άνιση.
Στην πλατεία πρέπει να κατέβω, εκεί πρέπει να εξιλεωθώ που με έχει ματώσει γιατί με έδωσε βορά, εκεί πρέπει να καταλάβουν ότι είμαι αθώος, δεν με ενδιαφέρουν οι μηνύσεις και οι σαχλαμάρες, ούτε η εξεταστική, να έρθουν να την κάνουν. Η κοινωνία θα καταλάβει ότι είμαι αθώος μόνο εάν ένα όργανο κύρους όπως το ΣΔΟΕ με έχει βγάλει ότι είμαι αθώος. Πως θα απαντήσω εγώ σε αυτό τον κόσμο; Πως θα πάω εγώ σε αυτούς που με δίνει βορά έτσι, χωρίς τίποτα, δεν υπάρχει τίποτα, τίποτα, τίποτα. Γιατί με δίνει βορά; Είμαι στην αρένα, είμαι εδώ, είμαι παρών, μπαίνω μπροστά και δεν καταλαβαίνω τίποτα».
Χατζηνικολάου: Δεν πτοούμαι, θα συνεχίσω κανονικά την έρευνα
Άμεση ήταν η απάντηση του Νίκου Χατζηνικολάου στα όσα είπε στους δημοσιογράφους ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης για το πρόσωπό του. Ο κ. Χατζηνικολάου, εξέφρασε την θλίψη του για τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε ο Πρόεδρος της Βουλής, για τους οποίους όπως είπε θα μπορούσε να προσφύγει και στη Δικαιοσύνη. Ωστόσο πρόσθεσε ότι δεν θα κάνει κάτι τέτοιο, αλλά θα συνεχίσει κανονικά την δημοσιογραφική του έρευνα.
«Με έκπληξη και θλίψη πληροφορήθηκα ότι ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης παρουσία δεκάδων δημοσιογράφων εξαπέλυσε προσωπικές απειλές και ύβρεις εναντίον μου,διαπράττοντας πρωτοφανές στα πολιτικά χρονικά ολίσθημα, για το οποίο θα μπορούσα να προσφύγω στη Δικαιοσύνη. Δεν θα το πράξω.
Θα συνεχίσω απερίσπαστος τη δημοσιογραφική έρευνα. Δεν πτοούμαι. Οφείλω όμως να επισημάνω ότι από τον πολύπειρο Ευάγγελο Μεϊμαράκη, ιδίως τώρα που φέρει και τον τίτλο του Προέδρου της Βουλής, θα ανέμενα ψύχραιμη και θεσμική αντίδραση.
Το μέγα σκάνδαλο, άλλωστε, είναι η συγκάλυψη επί 1,5 και πλέον έτος της καταγγελίας που έφερε στο φως η Real news. Και σε αυτό το σκάνδαλο η απάντηση μπορεί να είναι μόνο μία:πλήρης δικαστικός έλεγχος, με άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών και offshore εταιρειών.Αυτός είναι ο δρόμος για να απαντήσει ο Πρόεδρος της Βουλής σε όσους δικαίως ή αδίκως τον κατήγγειλαν και όχι οι ύβρεις και οι απειλές εναντίον μου».
newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.