Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Μου κήρυξαν τον πόλεμο - Θα τους πολεμήσω

Είμαι 45 ετών, οικονομολόγος με μεταπτυχιακό, γνωρίζω και μιλάω δύο γλώσσες, παντρεμένος με ένα παιδί.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι ότι επειδή ακούω και διαβάζω συνέχεια για ομάδες πληθυσμού που είναι ανήμπορες να πληρώσουν τα χαράτσια, για ανέργους, για ανάπηρους, για πολύτεκνους,για...., για ...., τι γίνεται στη περίπτωση όπως η δική μου που ενώ έχω ακίνητη περιουσία, δεν εργάζομαι και μέχρι εχθές ήμουν εισοδηματίας εδώ και 4 χρόνια μετά από 21 χρόνια δουλειάς, έμεινα ξαφνικά μετέωρος επειδή 6 μαγαζιά είναι ξενοίκιαστα τους τελυταίους 8 μήνες;
Θέλω να πω ότι τα χαράτσια δεν είναι μόνο οι άνεργοι που δεν μπορούν να τα πληρώσουν ή ομάδες του πληθυσμού, που όντως έχουν πρόβλημα, αλλά το πρόβλημα έχει μετατεθεί και σε άλλες ομάδες που μέχρι χθές ήταν πλούσιες, άνετες, με μια ζωή αξιοπρεπέστατη και ξαφνικά όλα άλλαξαν.
Επομένως όταν έχω 6 καταστήματα και πιο συγκεκριμένα 5 καταστήματα εκ των οποίων τα 3 στο Κολωνάκι και άλλα δύο στο Πειραιά, καθώς και ένα γραφείο στο Κολωνάκι, όλα ξενοίκιαστα και απαξιωμένα, πως είναι δυνατόν να πληρώσω γύρω στα 7.000 ευρώ το 2011 και άλλα τόσα κάθε χρόνο με δεδομένο ότι θα είναι και περισσότερα όταν αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων;
Έχουμε πόλεμο, μας έχει κηρύξει η κυβέρνηση πόλεμο και εγώ φυσικά δεν θα κάτσω με τα χέρια σταυρωμένα να περιμένω το τέλος μου και το τέλος της οικογένειας μου.
Δεν θα πάρουν τίποτα, ούτε ένα τούβλο και αν τολμήσουν θα γίνει αιματοχυσία. Αν δω κανέναν να μου κόβει τη ΔΕΗ θα αντιδρασω ή αν δεν τον δω τότε θα σπάσω το ρολόι και να ανοίξω μόνος μου το ρεύμα.
Δεν πήρα μίζες, δεν έφαγα, δεν έκλεψα και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να πάρει από μένα ότι οι γονείς μου και οι γονείς της συζύγου μου, αλλά κατόπον και εμείς κάναμε με πάρα πολύ κόπο και θυσίες, χωρίς να περνάμε τις νύχτες μας στα μπουζούκια, χωρίς να είμαστε λαμόγια και χωρίς να κλέβουμε τα λεφτά των υπολοίπων, αυτά δηλαδή που έκαναν οι πολιτικοί, οι υπάλληλοι της Βουλής και όλοι οι παρατρεχάμενοι αυλικοί.
Κύριοι και κυρίες, έχουμε πόλεμο και δεν θα πέσω καθισμένος σε μία καρέκλα ή ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου.
Θα πολεμησω μέχρι εσχάτων αυτούς που με κλέβουν, αυτούς που ζητούν από μένα να διασώσω το μπ...έλο κράτος που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει εδώ και δεκαετίες.
Ας έρθουν λοιπόν, τους περιμένω.
Θα κάψω και τα αυτοκίνητα μου για να μην τα πάρουν τα κοράκια, ενώ όποιος διανοηθεί να πατήσει στο σπίτι μου απρόσκλητος, θα πάει στο τάφο ενώ εγώ στη φυλακή.
Τελεία και παύλα, μέχρι εδώ το παραμύθι.
ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑ, ΜΟΥ ΚΗΡΥΞΑΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΩ ΛΑΜΟΓΙΑ.
Κάνω έκκληση στους Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να μην ψηφίσουν τον κατάπτυστο νόμο για την έκτακτη εισφορά των ακινήτων διότι εκτός από τους προδότες που κυβερνούν, προδότες θα είναι όλοι τους και η ρετσινιά αυτή θα τους ακολουθεί σε όλη τους τη ζωή.
Να ψηφίσουν νόμους γι αυτούς που έκλεψαν για να πληρώσουν.
Εγώ δεν έκλεψα και δεν θα πληρώσω γι αυτούς τους αλήτες που συν τοις άλλοις είναι και οι χρηματοδότες των βουλευτών.
Δεν θα αυτοκτονήσω όχι γιατί φοβάμαι, αλλά γιατί έχω ένα παιδί, μια γυναίκα και λατρεμένους γονείς και συγγενείς.
Δεν θα χάσω τη ζωή μου για τα καθικια που έκλεψαν, κλέβουν και κυβερνούν με τρόπο αναίσχυντο τη χώρα και εμάς που τους εμπιστευτήκαμε με τη ψήφο μας.
Θα πάω φυλακή, αλλά θα ζήσω.
Η επιστολή αυτή είναι κραυγή αγωνίας.
Απειλώ ότι αν θα πειράξουν έστω και ένα τούβλο από την περιουσία μου, μάυρο φίδι που τους έφαγε.
Δεν είναι θέμα ότι εγώ είμαι ο ένοχος για μια παρεκτροπή, τότε πιστέψτε με θα αναλάμβανα τη πλήρη ευθύνη.
Είναι θέμα ότι άλλοι έφαγαν και εγώ θα την πληρώσω.
Αυτό δεν το ανέχομαι, δεν το δέχομαι και θα πολεμήσω μέχρι τέλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.