Αρθρογράφοι
Δ.Ιατρόπουλος | Α.Ανδριανόπουλος | Γ.Δελαστίκ | Δ.Γιαννακόπουλος | Γ.Πιπερόπουλος | Χ. Κλυνν | Ε.Ανδρικόπουλος | Δ.Κωνσταντάρας | Δ.Κοζάκης | Γ.Πρεβενιός | Θ.Νικολαϊδης | Παπά-Ηλίας | Δέσπω | Siglitiki | Σ.Κ | Μακελειό

Η σελίδα του πιο πιστού μας φίλου....

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Προσοχή!!!

Πριν από δέκα λεπτά με πήραν τηλέφωνο οι γονείς μου από την Περιοχή των Σεπολίων. Κάποιος πλησίασε τον πατέρα μου στον δρόμο και του ζήτησε 1200 ευρώ, για να του δώσει ένα computer που έχει παραγγείλει...
 ο γιος του (δηλαδή εγώ), και τον έπεισε σε σημείο που τον έβαλε στο σπίτι. Κλασσικά, όπως έχουμε ακούσει πολλές φορές, προσποιήθηκε ότι μιλάει μάλιστα μαζί μου στο κινητό. Ευτυχώς η μητέρα μου, υποψιάστηκε την απάτη αμέσως και τον έδιωξε κακήν κακώς. Να μην ανοίγει κανείς σε κανέναν, τώρα που έχουν πάρει και το δώρο οι συνταξιούχοι, οι επιτήδειοι κάνουν χρυσές δουλειές. Πρόκειται για έναν τύπο μελαψό γύρω στα 40-50.





ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.